جک پالت برقی

جک پالت برقی

معرفی جک پالت برقی

جک پالت برقی برای جابجایی و حرکت دادن پالت در داخل انبار استفاده می شود. این جابجایی توسط فرمان الکتریکی موجود روی آن و موتور حرکتی AC و به صورت افقی صورت می گیرد. یعنی شاخک ها حداکثر 20 سانتی متر بالا می آیند تا کاربر بتواند آن را داخل پالت قرار دهد و جهت قفسه چینی استفاده نمی شود. کاربر توسط فرمان عمل حمل و جابجایی پالت را به سادگی، در کمترین زمان و حداقل صدا با نیروی برق انجام میدهد. سرعت حمل و جابجایی جک پالت برقی ۶ کیلومتر در ساعت می باشد.

انواع جک پالت برقی

این دستگاه در دو نوع کلی دارای سکو برای ایستادن اپراتور و حرکت کردن در انبار و بدون سکو می باشد. در نوع بدون سکو کاربر باید به صورت پیاده دستگاه را با فرمان کنترل کند. قیمت جک پالت برقی در دسته دوم مناسب تر از دسته اول می باشد.

جک پالت برقی با سکو

تفاوت عمده جک پالت برقی و دستی

مهمترین تفاوت درمورد این دستگاه نسبت به جک پالت دستی نکات شارژ باتری پالت تراک برقی می باشد. باید همواره شرایط نگهداری باطری رعایت شود. باطری دستگاه را به مدت 8 ساعت داخل شارژ قرار می دهید و 8 ساعت می توانید از آن استفاده کنید. در هنگام خرید به نوع باتری که بر روی پالت تراک برقی می باشد توجه کافی داشته باشید و در صورتی که استفاده زیاد از دستگاه دارید می توانید از یک باطری اضافی استفاده کنید تا در زمانی که باطری اول در شارژ می باشد از باتری جایگزین استفاده کنید.

مزایای جک پالت برقی

فشار فیزیکی کمتر : دارای بالابرهای شاخک قدرتمند می باشد و در نتیجه فشار خیلی کمتری بر روی اپراتور می باشد.
افزایش بهره وری : به علت الکتریکی بودن به راحتی شاخک ها بالا و پایین می رود و جابجایی با سرعت بیشتر انجام می شود در نتیجه بهره وری افزایش می بابد.
بارگیری سنگین تر : از آن جا که از نیروی برق باطری برای حرکت استفاده می کند مشکلی برای جابجایی های سنگین ندارید و جابجایی ها در وزن بالاتر با سرعت بیشتر از دستی انجام می شود.

معایب جک پالت برقی

گران تر : هزینه خرید نوع برقی بسیار بالاتر از نوع دستی است اما با هزینه ای که از افزایش بهره وری در کار و سود خودتان به دست می آورید می توانید هزینه را پرداخت کنید.
تعمیر و نگهداری بیش تر : این نوع می تواند به دلیل پیچیدگی بیشتر با مشکلات تعمیر و نگهداری بیشتری مواجه شود.
متوقف شدن ناگهانی سخت : از آن جا که برای جابجایی پالت های بزرگ و سنگین طراحی شده اند، خیلی سخت است که دستگاه را به صورت سریع متوقف کنید.
آموزش بیشتر : به دلیل پیچیدگی بیشتر دستگاه قبل از آمادگی به کار حتما باید آموزش هایی در خصوص نحوه کار با دستگاه و نکات ایمنی کار و … گذرانده شود.

اگر قصد خرید بالابرهای حرفه ای مانند انواع جرثقیل را دارید می توانید از طریق فروشگاه سیم بکسل تهران اقدام کنید. این فروشگاه با خرید آنلاین و ارسال محصولات خود در خدمت شما می باشد. جهت ارتباط و مشاوره با کارشناسان این مجموعه می توانید توسط تلگرام – واتس اپ – اینستاگرام با آنها تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تاورکرین
سیم بکسل نتاب
انواع سیم بکسل
جک صافکاری چیست
جک روغنی
جک سوسماری

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران ، خیابان کارگرجنوبی ، میدان قزوین ،گاراژ رامین
  • 09126911128
  • info@simboxeltehran.com

درباره ما

سیم بکسل تهران در زمینه تولید و پخش قطعات جرثقیل های صنعتی ، مواد و ملزوماتی از قبیل سیم بکسل ، در سایزهای مختلف و بافتهای مختلف فعالیت دارد. تسمه حمل بار ، تسمه جغجغه و همچنین انواع اتصالات و زنجیر فولادی آمریکایی نیز جزئه محصولات سیم بکسل تهران است.

و همچنین در تولید بشکه گیر اولین شرکت هستیم.

 

آخرین مقالات

آخرین پروژه ها

تاورکرین
سیم بکسل نتاب
انواع سیم بکسل
جک صافکاری چیست
جک روغنی
جک سوسماری
جک پالت برقی
جک پالت دستی

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • 02166716145 - 09126911128-02166716331
  • تهران،نرسیده به میدان حسن آباد ، کوچه سلطانی ، پاساژ جعفری ،پلاک11
  • info@simboxeltehran.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

محمد علی جانی

مدیریت

محمد علی جانی