سیم بکسل نتاب

سیم بکسل نتاب

معرفی سیم بکسل نتاب

سیم بکسل نتاب دارای ساختاری تمام فولادی بوده و کاربری اصلی آن در اتصالات تاورکرین ها می باشد. بافت این سیم بکسل بسیار ریز بوده و تعداد مفتول ها و تعداد استرندهای بکار رفته در تولید آن بسیار بالا است. به همین دلیل انعطاف آن نسبت به انواع دیگر سیم بکسل بسیار بالا می باشد. سایزهای پر کاربرد آن عبارتند از سایزهای 14، 16، 18، 20، 22 و 24 میلیمتر که مطابق دستور العمل و بروشور جرثقیل و تاور کرین انتخاب می شوند.

بررسی سیم بکسل نتاب

در لیفتینگ های با ارتفاع بالا در تاورکرین ها هر گونه گردش بار تعادل بار را بر هم می زند و سبب برش و پارگی سیم بکسل می شود. از این رو به سبب خواص ضد گردشی که دارد بصورت عمده در تاورکرین ها مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار عمومی این محصول از بافت چندین استرند که در هر استرند از 7 مفتول استفاده شده است می باشد.

جهت بافت لایه های داخلی و لایه های خارجی سیم بکسل نتاب خلاف هم می باشد. به همین دلیل است که در گردش به هر جهت ساعت گرد و پاد ساعت گرد در هر طرف یکی از دو لایه داخلی و یا خارجی این ساختار سیم بکسل در برابر گردش و تابیدن جلوگیری کرده و بدین سان در مقابل تابیدن در هر دو جهت مقاومت می کند.

سیم بکسل نتاب

مشخصات فنی سیم بکسل نتاب

تنسایل مقاومت این سیم در بالاترین رده در بین دیگر سیم بکسل ها قرار داشته و اغلب از حدود 1960 مگاپاسکال شروع شده و در مواردی به 2160 مگاپاسکال Mpa نیز می رسد. تنسایل مقاومت کششی این محصول از مهمترین فاکتورهای کیفی و کمی آن محسوب شده که تابع ترکیبات آلیاژ فولاد بکار گرفته شده در تولید مانند درصد کربن، درصد منگنز و سیلیسیوم و همچنین تکنولوژی بکار گرفته شده در فراوری فولاد مورد استفاده یعنی عملیات حرارتی می باشد.

MBL معرف حداقل نیروی شکست و پارگی می باشد و معیاری مهندسی برای بررسی میزان بار وارد بر سیم بکسل نتاب محسوب شده و واحد آن کیلو نیوتن است. MBL تابع سایز بوده و با بالا رفتن سایز مقدار آن بصورت لگاریتمی بالا می رود.

سختی سطحی و مقاومت سایشی در مورد سیم بکسل نتاب به سبب نازک بودن مفتول های بکار رفته در تولید دارای اهمیت بالایی می باشد. میزان سختی سطحی بصورت همزمان با تنسایل و بصورت موازی با آن بالا می رود و تا اندازه زیادی تابع عملیات حرارتی انجام شده بر روی مفتول های سیم بکسل و درصد کربن می باشد.

اگر قصد خرید انواع سیم بکسل را دارید می توانید از طریق فروشگاه سیم بکسل تهران اقدام کنید. این فروشگاه با خرید آنلاین و ارسال محصولات خود در خدمت شما می باشد. جهت ارتباط و مشاوره با کارشناسان این مجموعه می توانید توسط تلگرام – واتس اپ – اینستاگرام با آنها تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تاورکرین
سیم بکسل نتاب
انواع سیم بکسل
جک صافکاری چیست
جک روغنی
جک سوسماری

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران ، خیابان کارگرجنوبی ، میدان قزوین ،گاراژ رامین
  • 09126911128
  • info@simboxeltehran.com

درباره ما

سیم بکسل تهران در زمینه تولید و پخش قطعات جرثقیل های صنعتی ، مواد و ملزوماتی از قبیل سیم بکسل ، در سایزهای مختلف و بافتهای مختلف فعالیت دارد. تسمه حمل بار ، تسمه جغجغه و همچنین انواع اتصالات و زنجیر فولادی آمریکایی نیز جزئه محصولات سیم بکسل تهران است.

و همچنین در تولید بشکه گیر اولین شرکت هستیم.

 

آخرین مقالات

آخرین پروژه ها

تاورکرین
سیم بکسل نتاب
انواع سیم بکسل
جک صافکاری چیست
جک روغنی
جک سوسماری
جک پالت برقی
جک پالت دستی

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • 02166716145 - 09126911128-02166716331
  • تهران،نرسیده به میدان حسن آباد ، کوچه سلطانی ، پاساژ جعفری ،پلاک11
  • info@simboxeltehran.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

محمد علی جانی

مدیریت

محمد علی جانی